V decembri 2015 svetoznáma účtovnícka firma PricewaterhouseCoopers, analytický tím pre automobily Autofacts, publikoval správu s názvom „Dynamika a trendy na globálnom a čínskom automobilovom trhu“. Predpovedal, že v roku 2016 dosiahne čínska výroba ľahkých vozidiel 25 miliónov kusov, v porovnaní s rastom približne 8,2 % v roku 2015. Do roku 2021 dosiahne výroba ľahkých vozidiel 30,9 milióna kusov a v rokoch 2015 až 2021 dosiahne zložená ročná miera rastu 5 %.
V súlade s tým aj vlastníctvo automobilov v Číne naďalej rastie, z 57 miliónov v roku 2007 na 172 miliónov v roku 2015 po rokoch zrážok. Ročná zložená miera rastu je približne 14,8 %. Podľa tejto miery sa očakáva, že v roku 2020 vlastníctvo automobilov v Číne prekročí 200 miliónov.
Vzhľadom na taký veľký trh s automobilmi bude prosperovať aj trh s doplnkovými produktmi pre automobily. Odvetvie automobilových interiérov bude mať teda nasledujúce charakteristiky:
Branding: V súčasnosti sa na čínskom trhu s autopríslušenstvom neobjavili žiadne veľmi známe značky a ani veľké podniky s dostatočným vplyvom. Nepochybne však so zlepšením životnej úrovne ľudí rastie aj povedomie majiteľov automobilov o značke a spotrebe. Trh bude produkovať známe spoločnosti, ktoré sa stanú prioritou pri nákupe interiérov automobilov.
Prispôsobenie: Ako už názov napovedá, ide o poskytovanie personalizovaných riešení interiéru automobilov a uspokojenie dopytu vo veľmi krátkom čase. Zároveň sa majiteľ môže podieľať na návrhu a výrobe vlastného vozidla a postupne sa stať súčasťou požiadaviek majiteľov luxusných vozidiel.
Orientácia na špičkovú kvalitu: Ako už bolo spomenuté, hospodársky rozvoj priamočiaro zvyšuje úroveň spotreby ľudí, a preto sa dopyt po luxusnom trhu zvyšuje. Trh s autopríslušenstvom sa ďalej delí na služby luxusného charakteru pre majiteľov luxusných automobilov. Na trhu sa objavia luxusné značky interiérov automobilov a majiteľ si bude môcť vybrať z viacerých možností.
Individuácia: Skupina zákazníkov sa ďalej delí podľa veku, povolania, vozidla, triedy vozidla, pohlavia a preferencií, čo sa môže stať referenčným štandardom pre skupiny zákazníkov. Autopríslušenstvo je možné prispôsobiť aj podľa diverzifikácie skupín.
Bezpečnosť: Bezpečnosť bola vždy najdôležitejšia. V automobile sú povinné airbagy: jeden na strane vodiča a druhý na strane spolujazdca. Niektoré luxusné autá môžu byť vybavené aj zadnými airbagmi a bočnými airbagmi. Bez ohľadu na typ auta však systém airbagov môže zvýšiť bezpečnosť a chrániť cestujúcich vo vnútri vozidla.
Preto je v takomto veľkom trende veľmi vysoký dopyt po rýchlej výrobe a zlepšovaní kvality produktov pre automobilové interiéry. K dobrému koni sa hodí dobré sedlo.Automatický laserový rezací strojSpoločnosť Golden Laser poskytuje riešenia na mieru pre automobilový priemysel.
Interiér automobilu /laserový rezací stroj na airbagy
Ide o perfektnú kombináciu optickej, mechanickej, elektrickej a riadiacej technológie v priemyselných aplikáciách, najmä prostredníctvom optického systému (nemecký RF CO2 laser od spoločnosti ROFIN), systému riadenia pohybu (pokročilá konštrukcia hrebeňového mechanizmu s frézovaným hrebeňovým mechanizmom), rezaného objektu (lôžko), viacnásobného podávacieho systému, rozhrania človek-stroj, rezacieho modulu, chladiaceho systému a odsávacieho systému.
Pre návštevu a pochopenie radu veľkých výrobcov automobilových dielov a dlhodobý prieskum automobilového trhu po mnoho rokov, tento vysokovýkonný, veľkoformátový, automatický automobilový interiér /laserový rezací stroj na airbagyvzniklo. Preto bez ohľadu na to, z akých detailov sa má pozorovať,laserový rezací strojje skvelým úspechom výskumného a vývojového tímu po dôkladnom výskume.
Ako si viete predstaviť, laserový rezací stroj výrazne pomôže rozvoju podnikania s automobilovými interiérmi. A čo je dôležitejšie, nejde len o zvýšenie efektivity spracovania a kvality výrobkov.